0

Vårruset

 
Började jobba kl.09 för vår "handyman" skulle komma och fixa lite saker hos oss i Klippan. Så hela förmiddagen gick åt till städ och fix. Fick leverans av BTM prylar som behövs till hösten.
Lucas, Lydia och jag lyckades själva klura ut hur Tanita-vågen fungerar. Nöjd med det! Körde hem och bytte om till springkläder och körde till Sofiero. I snö/hagelstorm på motorvägen!
 Vackra Rodedrendron
Underbara Anna var först på plats tillsammans med mig.
 När de andra kommit satte vi upp tält, och flaggor.
Vacker plats med utsikt över sundet.
 Vårt superhärlig Event-team!
 Ingen nummerlapp, men en namnlapp i alla fall, till "FunRun" som vi skulle springa.
Vårt Event-team stod för uppvärmningen för alla löpare ! Bra ös, hopp och dans. Vi hade glömt N.W flaggor bara. Komma ihåg till nästa gång.
Sen sprang vi!! Ina, Johanna, Cassandra, Nellie och jag. Och vet ni!
Jag sprang hela vägen, alla 5,nåt km!
Så Nöjd och tacksam för att Nellie hjälpte mig sista biten som var tuff. Trött och kissenödig! Men sprang i mål! En sån härlig känsla att faktiskt klara av något som jag ärligt inte trodde jag skulle klara! Första gången jag sprang 5km detta året. Också kul att känna i vilka skeden under tiden som kroppen skriker på en, ibland:-Sluta, orkar inte mer! Eller: Det gör ont, håll inte på mer nu! Och ibland :-spring om, du kan fortare än detta! Coolt!
Skickade denna till Christer som undrade om jag fortfarande levde. Nyss inkommen i mål!
Fika i gräset hela bästa PCgänget!
Sen blev det för kallt, plockade tillsammans ihop tält och andra saker. Sedan delade på oss och kommer att ses på torsdag igen!
Vackra tulpaner i parken
Framför slottet
Körde hem och blev serverad
Räknas! Lyxigt!
Hoppas på att få kunna sova ordentligt i natt. Orkar inte tråkiga nätter som den till idag. Men jag har ändå haft en bra dag!❤

Kommentera här: