0

Klänning

 
Idag har jag ledig förmiddag vilket innebar sovmorgon till 06.30, sökt inspiration, läst en del och tog en 5km runda och spelade in en video - inte så bra men jag får prova och börja någonstans.. I vilket fall känner jag mg lättare och med stort hopp om framtiden.
Skrivit ner de stora målen för 2020, nu mste jag grotta ner mig ivad som krävs och vad jag behöver göra för att lyckas med mina planer. I vilket fall så kommer 2020 bli en fantastiskt år!
Dessutom kom min klänning till 13-aftonfesten idag och den sitter perfekt (faktiskt kanske lite för stor) och som jag längtar efter den festen.
Säker på att den blir en succe och allt som vi planerat in kommer att lyckas!
Nu ska jag till jobbet, för att städa, stå i receptionen och när jag stängt den ikväll, kommer jag att hålla 60min poweryoga. 
 

Kommentera här: