0

Kärnan

Ingen promenad men väl yoga på klubben. Skönt att väcka kroppen mjuk även om jag inte kunde göra allt för den tråkiga ryggen.
Tvätt och städ(lite långsammare än vanligt)
Seniorpass med bara herrar denna gången. Men ett bra pass och de var nöjda alla tre efteråt, dessutom kämpade de alla tre enormt hela passet!
Lite mer städ och så plockade jag fram redskap till nästa pass.
Sju svettiga töser blev det efteråt!
Som de kämpade hela halvtimmen. Sjukt imponerade och glad för deras och min skull!
Mer städ för mig. Så kom receptionisten som skulle jobba kvällen, öppnade repan och sa upp sig. Jag skulle slutat 14 kört ett eget träningspass innan jag körde hem men det blev att jag försökte prissätta den nya varumaskinen istället.
Gav upp! Fel priser och så skulle jag fylla i plastade prislappar. Gick inge bra.
Körde hem 15.30. Christer och jag hade date i Hbg på kvällen, så vi duschade, jobbade(fick lite extra jobb, väl hemma) pratade med vår svärson som tittade inom. Skyndade in till stan, parkerade och checkade in på hotell.
 
 
Gick ut och åt och hade en trevlig kväll.

Kommentera här: