0

Lunch-cage

Längtar tills jag sovit ut ordentligt så jag slipper vara trött efter vakna, oroliga nätter, inte likt mig och inget jag ska hålla på med. Med det sagt så sov jag på morgonen istället för på natten.
Kom ut på en senare morgon(förmiddags-)runda, men jag kom ut och jag fick frisk luft - det viktigaste!
Vidare till Klippan och "gick igenom klubben" innandet var dags för lunchpass i cagen.
 Sista lunchpasset som jag håller i cagen (åtminstonne för denna tiden) med detta härliga gäng!
Skurade under löpbanden efteråt, Theo hjälpte mig att fixa inne i cykelsalen. Hela tiden något att göra lunch på nästan stående fot. Fylla på och räkna Selecta-maskinen. 14-20 stod (sprang faktiskt fram och tillbaka upp i gymmet den mesta tiden) jag i repan. Stängde ner, avsluta och körde hem. Åt två smörgåsar, landade i soffan och orkade knappt ta mej upp i sängen. Orolig natt igen...

Kommentera här: