0

Överlämning

Tillät mig att sova lite längre, strök det sista och fortsatte mangla(jag ser lavan under de omanglade badlakanen i bastun nu! 😄). 
Grå PW, men frisk luft!
Möte med Fatima och Susanne på klubben med överlämning. Käns bra att lämna över klubben ren och snygg och för Fatima att öka allt det andra...
Lite orutti (men ändå planerat så) körde jag hem för att byta om till träningskläder och fr att äta lite. Tillbaka till klubben och körde ett combat-pass för Claudio.
Hem igen för att duscha, dölja de grå stråna och äta lite till med Christer. Tllbaka till klubben för att hålla det sista
Yoga på den tiden i veckan.
Återkommer med vilken tid och om det blir någon mer tid i fortsättningen.
När jag kom hem igen så satte jag mig med datorn och jobbade en timme för Christer hade redan lagt sig när jag om hem. Smög upp och smög i säng (såklart vaknade Christer ändå, han är omöjlig att smyga förbi när han har "somnat".
La mig och somnade direkt och sov hårt - Äntligen!💗

Kommentera här: