0

#såmycketkärlekidennastuga

 
sola
Tittade (mest Christer) på skidor och under tiden färgade jag håret, duschade, målade naglar och sådant som jag inte gjort på flera veckor. Så skönt när det va gjort!!
Packade väskorna och körde upp mot stugan.
Lite att önska efter de som var där uppe senast...
Satte på kläder för en PW. Gick bortom Morgan & Paola.
Kallt som tusan men friskt och skönt att gå i ! Dessutom hade jag en grym träningsvärk i benen.
Det blv ett dunkastopp i snickarboa... inte som vi hade planerat precis, men vi höll fast vid att vi skulle gå. Paola tipsade om en "ny" lite kortare runda, som vi tänkte ta istället för den planerade "Bygdegårdsrundan"
Så vackert med solnedgång i skogen(förvisson uppskattar jag själv soluppgången bättre)
Det var så pass mörkt när vi var framme vid vägskifte så vi ändrade tillbaka till ursprungsrundan.
Favoritplatsen
 Det var mörkt och vi var tacksamma för att månen lyste upp vägen där vi gick!
Kändes verkligen som mitt i natten, men när vi var hemma igen så var klockan inte mer än 17.15!
Gjorde varmchoklad, vattnade blommor och dukade medan Christer lagade mat till oss.
Stekt sparris -supergoda!
Fiskgryta med risoni till huvudrätt också riktigt gott!
Spelade kort och la oss vid 21.30...

Tomt på lakan i garderoben så det blev en konstig bäddning.
 

Så skönt att kunna köra upp bara för några timmar och en natt - värt hur ycket som helst för oss båda! #såmycketkärlekidennastuga

Kommentera här: