2

Squash-runda

Ja, familjen Henrysson cyklade upp på åsen
och till fam.Karlsson-Stenqvist.
De flesta hade redan cyklat upp , vissa tog bilen upp...

samling och regel-genomgång
                
Jolina(väntar på Dana)
 
Christer lite sen...        Store Rasmus

mätnig, räkning och vägning

deras största

Malin och Poppes squash-land

Stora fina och vinnar-squashen var där!
 
dukat i garaget             en god sillamacka och nubbe till!

om man nu har en bar...    Hotshot ! 90-talet flasha förbi!

vår odling var inte att skryta med -vi var sämst!
   
silla/skink-tårtor           öl och snaps

Inger och Johans största

dukat kräftor vid poolen
   
Patrik                            Jimmy                            Jillsan
   
Lillen                            Emilia                             Dana och Mika

Jenny,Tina,Rasmus och Elsa hos Petter & Jenny
     
Emma               Mia-Maria           Malin     Amelie,Jimmy,Josef,Tina & Petter

Jenny äter kyckling, jag dricker precis som Tina och Rasmus

deras största
 
Andersson´s                  Tina går in för det...

god soppa

Till sist så stöp fotografen och det blev inte fler bilder...

Trevlig runda - Tack alla!

Kommentarer:

1 Elisabeth Ohlström:

skriven

Hahahaaa....vi var nog i samma skick i Lördags kväll ser det ut som. Hade också väldigt svårt att ta mig hem HEL på cykeln. Vaknade på söndagen med sår både här o där =)

2 L8:

skriven

Usch ja, inte ett av mina stoltaste ögonblick.

Mina barn var inte så stolta i heller är jag rädd...

Men det syns att jag hade kul i alla fall!/ L8

Kommentera här: