1

Tennis och löpning...

arbete, massage och bokföring!
Inte i den ordningen men min dag på ett ungefär.

Började i Ängelholm men slutade redan 10.30 istf
15 som jag hade på schemat, men om där inte finns
mer att göra och det finns MASSOR att göra hemma,
kan jag inte sitta och bara glo av tiden! Inte riktigt min grej...

Hem och satte igång med min bokföring och fakturering, 
kom en bit på vägen men inte på långa vägar
så långt som jag skulle önska! 

Bort och masserade upptäkte att låset (ha ha)"låser sej"
när man låser innefrån - och då kommer man inte ut!
Ska försöka få det fixat i morgon.

Rasmus,Dana och jag har vikt broschyrerna mellan varven.

På min hållning syns att bollen inte gick dit jag tänkt...
Sedan kl 18.30 var det dags för min tennis comeback!
Jodå, för i sjuan hade vi en lektion i tennis - det kommer jag ihåg!!!
(Äh, det kan ha varit i  åttan oxå..)

I vilket fall har jag knappt hållt i ett rack, därför gick det som väntat!
Tina Titti vann STORT!
Det roliga var att jag sprang tillbaka för att få reda på vilka siffror
jag förlorade med och jag fick tre olika svar av tre olika personer
som alla hade sett matchen????
Till slut enades de om att jag förlorade med 2-0 ......i ......set.....kanske...
Jag tror det var så de sa,Tina,Rasmus och Ingela.



And the winner is... Tina!

Efter det tog jag ut Tekla en runda och under tiden kände jag att det var dags!
Lämna hunden och gav mej ut för att springa!
Kändes hur bra som helst - nästan så själva löpningen var rolig...
Sprang "ytter-rundorna" runt Tomarpsrundan och hemma igen mätte jag upp
på iForm att jag sprungit 8.08 km på 54 minuter. Väldigt nöjd,
för faktiskt hade jag kunnat mer...., men hade bestämt mej.
Ja, vi får se men mitt mål är 56 min på milen. Nästan en månad kvar
att träna, känns bra.

Nu är det bara resten av den jädra bokföringen sen mår jag fantastiskt igen!
(det är bra att upprepa det för sej själv om och om igen, har jag hört, hi hi!)

Tack och godnatt, suss gott ! L8

Kommentarer:

1 Peter:

skriven

Va duktiga ni är!!.. Är banan bättre än när Christer, Anders, Roland och jag spelade?? Då var den inte bra.. ;)

Kommentera här: