1

på knä

Ylva: Frågan är vad ska ni hårdträna mest på ?
Att göra god bäsk eller att dricka god bäsk??? ha ha
Tack själva, vi hade oxå väldigt roligt!
Ses vi i morgon kl. 18.00?

När familjen gett sej iväg i morse så la jag mej på knä i tv-rummet,
sedan stannade jag kvar där tills klocckan blev 11.30.
Då blev det en snabb dusch, en bit mat ifarten och
Teklas runda blev till gymmet. Känner inte så nöjd med de sakerna,
men jag tror att jag blir nöjd med golvet!

Christer är inte lika säker...
Blandade visningar med massager och städ i källaren.
Hann både dammsuga, torka golv och speglar där nere, damma solarierna
och tömma sopor, sätta upp skyltar och lite annat - känns bra!
Efter sista massagen så var det dags för skumbox-passet.
Jag är ju van att det minskar i antalet ju närmre jul vi närmar oss,
så jag var väldigt glad och tacksam över de åtta som kom och tränade.
Sedan skyndade jag mej hem för att ÄTA, sedan gå med Tekla och
nu umgås jag med små änglar...


Ska bort en runda till till gymmet för att packa och stänga ner.
Sedan går jag och lägger mej!
Tack för i dag alla trevliga människor som jag har stött på!

Kommentarer:

1 ylva:

skriven

Hej Lotta! Håller lite med träningen tills efter jul pga olika anledningar, men hör av mej när jag känner mig manad att ta itu med min kropp! Mvh Ylva

Kommentera här: