0

Årets sista pass

Körde boxning i källaren med ett glatt tufft gäng!
Härlig stämmning när alla peppar och pushar varandra att ta i lite mer,
göra några fler och lite fortare osv

hoppas på lite träningsvärk både i armar och mage efter detta passet
Det var oxå årets sista pass på MassageochMotion!
När jag packat ihop, släckt ner och stängt så gick jag hem över isgatan.
Jädrar va halt och  isigt över allt av regnet - INTE kul!
Några (nån sa att det var fem stycken)bilar hade krockat en bit från
gymmet under kvällen så där låg glassplitter och lite plast- och plåtrester
på gatan/trottoaren/ p-platsen. Nettan var snäll och skottade bort vad hon
hittade från parkeringen.-Tack!
Tittade till barnen och sedan gick jag in till Eva, Emma och Dennis,
för en liten wirre! Jag har lite tur för Dennis vann en whisky på gåsafotbollen
som är lite för stark för honom men passar mej alldeles utmärkt!

Deras fina gran "Vågen", med pynt från alla utom Emma... haha
Blev bjudna på

Räkor och snaps , mycket gott, mycket trevligt!
Tack Johansson´s!
Senare började det sprätta i mina för att jag satt stilla för länge och då tror
min kropp att det är dags att sova , så då blev det så - vi gick in och la oss!

Tack för en härlig dag!

Kommentera här: