1

Utmaning!

Till mina träningsdeltagare, vad sägs om en stegtävling?
F.o.m den 1:a Januari skriver jag och flera andra
(Du är välkommen att joina oss!), ner hur många
steg jag/vi tar varje dag på en lista (helst mer än 10 000/dag).
Steg får inte räknas på gymmet eller på ett pass,
men gärna flera utomhus-promenader om dagen.

så här ser min ut...
Vi håller på till den siste mars. Mitt huvud håller på att planera slutklämmen
på "tävlingen", dvs vinst till vinnaren    eller vinnarna...
Listorna vi skriver på skriver vi även upp "vardagsmotion" och "hårdare
träningspass". Vill man vara med och ha en lista så kom in på gymmet i
morgon onsdag eller på torsdag.
Häng på och börja "rätt" det nya året! Behöver du mer hjälp så hör bara av dej.

Sen har vi en grupp som börjar den 10 januari...
Jädrar va snygga vi kommer att vara till " Beach 2013" !!!!


Idag har jag även fått ihop våren schema över gruppträningspassen,
schema skriver jag upp här i morgon, och senare även på hemsidan.

Kommentarer:

1 evajoh:

skriven

Tjena Lotta

Jag tänkte vara med på boxningen på Torsdag kväll om det finns plats, ska kolla med Emma också.

Kram Evajoh

Kommentera här: