0

Kvällen med Tekla och i VillaVidås

Tekla skötte sej på "genrepet" inför tentan i morgon,
så vi har en liten chans att få lydnadsgodkänt !


Tittade på "So you think you can dance", när jag kom hem,
jag har inte ens en favorit- de är så duktiga alla, och som vanligt kom en liten tår...




B.Ferry tog Sveriges andra guld, och i skidskytte ikväll
också en jätteduktig kille !

En av mina favoritartister som har hängt med i alla år är
Michael Jackson, har ni inte sett filmen "This is it"-så gör det.
Jag såg den på bio med Åsa, och vi båda skattade och stortjöt
om vart annat. Vilken människa ! Vilken artist !
Jag till och med sa att det är tur han dog annars hade vi inte fått se filmen !
Denna sista konserten  hade jag ingen biljett till,
trodde inte där skulle vara så mycket "kvar av honom",
men filmen visade att han hade en massa kvar att ge !

YouTube - Michael Jackson - Earth Song [Official Music Video]
man får sej en tankeställare.

Tjejerna har öppet hus på Björnekulla i morgon kväll, så i natt har de "sovis" här,
får se hur dags de tystnar i natt. Och vilken tid katterna börjar tjoa imorgon bitti,
om inte Christer och Tekla lyckades skrämma iväg dem för alltid i går morse !

Natti natti, suss gott         L8

Kommentera här: