1

LJUDBANGEN

Dagen började på mom med två timmars massage,
packa in Bengta i bilen och körde till gropen,
hade fyra massager där.
Satte upp lappar till "Ljudbangen i Ljungbyhed" den 29 Maj,
på en del ställen i Kvidinge.

Jag vet att Willez är bra, jag har hört dem spela,
Linus som sjunger var med på Darwin vid Tomarps kungsgård,
och spelade just Charles Darwin som ung.
Jag vet inte hur resten är i musikväg...
men de är säkert bra allihopa!
Vi är några stycken som ska dit i alla fall, för det är en trevlig tillställning!

Bilder från söndagen:

Den här lappen hittade jag utanför spaet efter min förmiddagsbehandling.
Jag vet vad de menar...       så, hur kul som helst!
Jag fick en extra behandling "Aroma 40",för pappa inte ville ha sin
(det är bara Lotta som får massera min kropp, lär han ha sagt och de e ju gulligt!)
En mjuk massage men energigivande oljor. Väldigt roligt att ge och ännu bättre att få!

Efter massagen och vi packat ihop oss så gick vi en runda vid Varbergs fästning.

"ungdomarna"

"de gamle"

underbart!
Fick gjort lite nytta igår kväll men vi var inte pigga och utvilade
som man skulle tro att man blir efter en spa-weekend...

Ett STORT JÄTTETACK till fam Ohlström och Pappa Arne och Kristina,
för presenten! Tack Tina och Tomas för ni följde med!
Underbart att åka iväg allihopa ! Skönt, kul och perfekt tajmat!

Ha en forsatt trevlig dag!   L8

Kommentarer:

1 Robin Nicander:

skriven

Hej. Du vet inte hur man kommer i kontakt med Ljudbangen?

Kommentera här: