1

BILDER (från helgerna)

Lite fler bilder från helgen, det blir inte så många med sms.
Börjar från förra helgen...

Dana fick lite ny färg i håret och vi blev nöjda båda...

Dana "joxar med trasan" efter Lucas match förra helgen
Nu är vi framme vid denna helgen:

Åsas nya "inneboende" på balkongen


En del av det jag köpte på puma...

det jag köpte på Åhlens(kanske till kusinbarn...)
Lördag 100508:

Framme vid Kurortsstaden(nog inte jobbigt att skriva var gång!),
fick vi kaffe och något som kanske skulle föreställa en kaka!

Dana och jag lånar varandras kläder nu för tiden!

Innan första(enda för dem) behandlingen. Nu vet jag inte riktigt vad
det är som Christer försöker göra men jag fångade det på bild i alla fall!

Mycket vita rockar var det!

Här tar Christer en dans med Marie från Klippan...

Sedan fick hon ta igen sej med bl.a sin syster

Jag ska oxå få en behandling! En bodyscrub, man blir så len och mjuk
i huden, och efteråt blev man inoljad genom massage.  SKÖNT!


Systrarna på relaxavdelningen,ljudnivån var allt annat än relaxad, men
vi (hrm, de flesta) hade kul!

Förrätten på restaurang Grappa! Kokta rödbetor med chevré och ruccola.
Huvudrätt var stekt röding med risini(?), minipasta nästan som ris.
Fantastiskt gott även det! Ett gott vitt vin för mej,Tina och Tomas.
De andra drack rött vin, utom pappa som drack.........
Nädå, det blev ingen besk-för de hade de inte! Men väl öl och en(två)sexa skåne.
Desserten var kaffe med fem små olika chokladbitar var -precis lagom!

Gott och mycket roligt! En god laphroaig till kaffet!

Snart sjuttonårig bröllopsdag



små bilder, för vi var inte så snygga som trodde så sent på natten...
En otroligt rolig runda på Harry´s.Kommentarer vi vill komma ihåg:
"Nu var det färdiglimmat" och"Har du hane ,eller?"
Sedan Tinas dykning på dansgolvet, för att inte tala om  "WOOOH!"
Skattade så magen nästan krampa!
Hemma på hotellet igen så "hittade" vi denna roliga kaktus...

va? som folk dom hittar på...


Nu orkar jag inte mer!
Vi hörs och ses för nu tänker jag göra min man sällskap
(sover förmodligen redan)!

Sov gott!  L8

Kommentarer:

1 Pappa Arne:

skriven

En restaurang som inte kan servera Bäska droppar borde över huvet tagit inte få något serveringstillstånd

Kommentera här: