3

Fler mål...

Eller åtminstone en utmaning som heter duga.
Syster Annika fråga om jag ville hänga med på "Tjej klassikern",
"samma" som klassikern men en tredjedel av det.
Vansbro simningen, 1km
Vättern runt - cykel,10mil
Vasaloppet -längdskidor(nähä!)och 3mil
Lidingöloppet -löpning  1mil.

En sådan utmaning måste man bara ta, eller hur!
Någon som vill hänga på?
År 2012 el 2013, beror på en del saker.

Hade en del massager och till sist enn skumboxpass-
som kändes- precis som det skulle !!! Skitkul , jobbigt, svettigt,
utan en massa missar och skitkul igen!!!

Packa ihop och cyklade hem (Bruno har min bil på service...)
och gick kvällsrundan med Tekla, duschade, åt och nu
kallar sängen - högt!!

Tack och gonatt , Må väl och
Behandla era kroppar som de förtjänar!

puss puss   L8

Kommentarer:

1 Lisa F:

skriven

År 2012-2013 låter lagom, då är jag förmodligen i Skåne igen. Jag är på!

2 Linda:

skriven

Har gjort den en gång, ganska otränad... Hade varit kul att bättra tiderna, men allt e så långt bort.. Blir så mkt av det, så jag tycker att vi satsar på sprint triatlon, här i skåne:))

3 Annika:

skriven

Tack för skön o avslappnande (till viss del) massage och bra träning, som även blev bra för min stegtävling. Klassikern ska jag göra men kan även tänka mig vara med på Lindas triatlon. Vad är det som gäller då? Kram Annika

Kommentera här: