0

dimmigt

Upp och diska, åt scones till frukost.
Stack bort och låste upp gymmet, samtidigt
som jag lämnade Lucas till samlingen.

Tyvärr förlorade de med 5-2 mot Vejby
Efteråt körde jag till B-M och Per för att kolla ritningarna på gymmet.
Hem och sedan blev det löprunda på 5-6 km ett varv i Prästis och Tomarp.
Mitt upp på backen vid Tomarp så träffade jag en gammal klasskompis
från Ljungbyhed som jag inte sett på väldigt länge, så jag började gå
med henne i stället - kan springa en annan dag. Från Ip sprang jag hem.
Sedan fick Linus från Willez en svettig kram.
Duschade hemma och sedan körde jag till Åstorp för att

hämta en trött och svettig Rasmus...

som var så här nöjd!
Helnöjd för han träffade en massa duktiga killar, övernattade hos killen
som vann PMS, fått flera tips hur han ska förbättra vissa övningar mm.
Inom gymmet där Jim höll på med låsmekanismen igen - nu funkar det igen!
Rasmus och jag körde hem för att äta Yacatana-rester.
Dana är på väla el. familia med bl.a Fanny L

Ha en go söndags kväll!!    L8

Kommentera här: