1

Lagom måndag

Var på hälsokontroll i morse - såg bra ut, hoppas att proverna visar det oxå!
Fick ringt flera samtal som inte riktigt hunnits med, för ni vet, ska man prata
med någon på kommunen tar det sin lilla tid att komma fram...
Fick bokat ett studiebesök, till nästa projekt. Franmför allt har jag manglat
en massa lakan och handdukar. Dana och jag har kommit överrens om en utmaning,
att varje söndag ska hon ha tvätta upp det mesta framför allt vikt och sorterat upp det.

i massagerummet
Körde till gymmet med en massa handdukar som jag rullade och la in.
Hade en massage, och efter den körde jag till Åstorp för utvecklingssamtal
med Rasmus och hans lärarinna Lena .För första gången var inte nervös
över vad han hittat på, utan är mycket nöjd med hur han har utvecklats
under sommaren och det visade sej i skolarbetet oxå! Duktig!!

Snabbt tillbaka till Kvidinge ett ett sista pass med barngympa-gruppen.
Tyvärr, är det inte hållbart för mej att hålla igång ett pass med fyra barn.
Och jag vet att Lotta Johens håller barngympa i idrottshallen på lördagar klockan nio.
Bättre att de fyller på där. - Bamsegympa har de där!

Fixade lite ,packade och sedan körde jag till Klippan för ett Combat-pass.
13 deltagare och det kändes väldigt bra idag! Jag själv tycker alltid att
det är skitkul, men kanändå röra till det ordentligt ibland...
Efter duschen så kollade jag av gymmet i Kvidinge,
20 minuters solariet
Snälla B-Moch Per fixar, städar och har sej i källaren, i kväll kom dörrarna
på plats. Tack båda två för all hjälp!

12 minuters intensiv solarium
Jag tog handdukar till torktumlaren hemma, körde hem och natta barnen.
Christer och Poppe spelade badminton.
Kvällsrundan med Tekla, kom på sen att jag glömt kameran på gymmet,
körde dit och släckte ner och låsade.
SEN kunde jag äta lite, och blogga! Ska skriva inbjudningskort till
Lucas kalas, sen är det dags att "knyta mej".

Tack för kommentarerna, jag önskar såklart fler!

Hittade några kloka ord idag:

Ett lyckligt äktenskap kräver att man förälskar
sig många gånger och varje gång i samma person”


Önskar er en skön natt !  Sov gott!  L8

Kommentarer:

1 Jenn:

skriven

Hej ,



Skrev till dig häromdagen att jag sökte en eldkonstnär..... tror jag glömde skriva var du kan nå mig..... denna gången så har jag skrivit min mail.



Hoppas höra ifrån dig.

Jenny

Kommentera här: