0

vacker höstdag

Borde varit ute mer i det underbara vädret men,
i dag har jag fått undan en del papper och plock.
Städade med svärmor på gymmet, ringde några samtal när jag var
hemma på middag. Tillbaka och fixade lite med skyltar.
Min fd fd chef kom på besök, tog en fika med henne, och sedan
"startade jag upp" massagerummet.

Den här skalbaggen "skrämde livet av"flera av ungarna
som var här i fredags.Den fick nämligen för sej att flyga en liten runda
och den låter väldigt mycket då!

Senare på kvällen körde jag till Klippan och höll en combat-pass.
Rätt så tungt idag, det blir säkert bättre i morgon!

Körde direkt hem och lagade till makaroner och köttfärssås till mej och
barnen. Christer spelar som vanligt badminton med Poppe.

underbara höst!
Tyvärr fick jag tacka nej till ännu ett poi-gig, förra gången var det för
det skulle vara på förmiddagen och ljust ute...
denna gången var det för att jag redan är uppbokad den kvällen med poi.
Det är kul att folk "vill ha mej", framför allt är det  kul för jag älskar
verkligen att poia.


Önskar er alla en skön natt!
Jag kommer att sova så gott!!

L8

Kommentera här: