0

SIT och ID-FOTO

Hemma igen åt jag lite tvätta mej lite och sedan
kröp jag ner i sängen. Låg i koma i en timme
sedan blev jag väckt av telefonen, och kunde
tyvärr inte somna om. Ner och skrev, duschade
och sedan kom Christer och Dennis hem -
de körde över sundsbron samtidigt som jag stod i
tältet en bit därifrån och dansa.
De tog sej en lite tripp ner till tyskland -
Dennis fyller ju snart år!
Åt grillad korv till lunch och sedan körde jag
Rasmus till Ängelholm för hans SIT-spruta (kommer att hålla på till 2014)

kolla lungorna
Sedan körde vi och kolla packväska till Tekla, väntar till hon är med
så vi kan prova den på direkt.
Till Brännborns och tod ID-foto på Rasmus.
Kramade om en gammal kille till mej - alltid kul!
(Nä Jimmy, det var inte du!)

min store fine kille
Köpte lite godis och efter det tog vi oss hem, jag är lagom mosig nu.
Ett pass senare ikväll och efter det ska jag sova!!

Slipat kvastarna ? så ni slipper spinkar....

God påsk !   L8

Kommentera här: