0

Smycken - fullt pass

Det blev inte mycket till städning, utan det blev bokföring
här hemma i stället. Det tar sin lilla tid, och hade varit
mycket lättare om alla fyllde i fakturanumret...

En runda i skogen med Tekla och plockade lite vitsippor

man blir så glad av dem
Låset på gymmet har strulat igen och det en hel del energi att be
om ursäkt  för något man inte kan rå på.
Men det blev tillfixat idag, jag satt länge med telefon och dator till slut
hittade killen i andra änden lösningen.

barnen påskpyntade lite
Hade avslutning på "Motivationsgruppen", men jag tror vi får ha en
återträff snart! Vilket härligt peppande, uppmuntrande och glädje-
spridande gäng! Alla tjejerna - NI är SÅÅÅ goa!!
Fick en present av fina Mia, som jag blev jätteglad för!


hittade inget bra underlag där de kom fram till sin rätt
Örhänge och armband - mycket snygga!
Saken är den, att Mia gör dem själva, och hon hade med sej mycket
annat oxå både halsband,armband och örhänge, snart oxå ringar...
Hon kallar det för "Mias unika" för hon gör bara en av varje,
men alla lika snygga och jag tror hon gör efter beställning oxå.
Om ni är intresserade så ser jag gärna till att ni får kontakt med henne!
Jag tror hon tar lite fler foto snart så jag hoppas kan lägga ut dem här.
TACK igen MIA!

Sedan var det dags för kvällen pass i Klippan, FULLT PASS - jag blir så glad!!
Jag vet att det blir supervarmt , men se det positivt - ni svettas mer
och får ut lite extra än om det varit kallt i lokalen...
Nu var de flesta rutinerade combat-tränande så det går väldigt bra
att vara så många då. Det ställer högre krav på mej oxå vilket gjorde att
jag tog i ännu mer och tömde mej själv på kraft ordentligt - skönt!
NU vet jag oxå att min kropp kräver mer än filmjölk och soppa(som jag
åt igår) till middag de dagarna jag håller pass.
Tack alla för en toppentimme!

Körde hem och åt kvällsmat landade en liten stund i soffan innan jag
och Tekla gick bort och stängde gymmet.

Ha de !  L8

Kommentera här: