0

Hishult

Inte många foton tagna idag, men oj va nöjd jag är med
min dag än så länge.
Sovmorgon!
Frukost och sedan bort till gymmet för en massage, hem och
bytade om till träningskläder för att sen köra vidare till skogen.
Sprang/joggade 6,4 km med undantag ca 150 m efter halva sträckan,
då gick jag ett litet tag... men sen sprang jag igen och sista raksträckan
öka jag ordentligt...och överlevde!!

Körde hem och hämtade Tekla, ner till grusgraven där hon fick rasta
av sej ordentligt och jag plockade en massa hallonlöv till Christers djur.

Christer hade lagat till fläskkotletter till middag, vrålhungrig då !
Vidare ut och klippte gräsmattan.
Fixade med tvätten,duschade och gjorde mej i ordning för kvällen.

Christer ska på raggarrunda i Dennis och Evas vrålåk... till Hishult...
och till Sveriges största(enda?) countryfestival...

som jag skrattade... Men som Christer själv sa: - Det här är jag!

Jag hoppas de får kul i Hishult!

Tack för en bra dag och får se vad kvällen har att bjuda på...

L8

Kommentera här: