0

slutade 23.56

En tidig morgon, liten runda med Tekla innan jag körde med
Bengta ner i gropen - för sista gången! Hade sju massager där.

sista gången jag körde därifrån
Snabbt hem och åt fruktsallad, städade badrummet, rastade Tekla och
kl. 14 hämtade jag först Lucas på skolan i Kvidinge och sedan Dana
på skolan i Åstorp. Vi tre körde till Helsingborg, först för att köpa vinterkängor
till Lucas på skopunkten, vidare till Väla där vi letade julklappar från
ungarna till varandra. Vi åt middag/kvällsmat där
 
Dana ....bakad potatis!

jag åt sushi såklart!

och Lucas kycklingbitar från McD
Körde hem i ilfart och hade kontakt med min käre man som skulle
komma hem på vid 19.30 med flyget från Arlanda.
Packade ihop svarta kläder och relaxmusik och körde till Klippan för att
jobba en BastuSpecial-kväll tillsammans med Andrea. 

"hittade"  en ny gaddning den var väl fin!

Förberedde oss i kassan....

André, osså ja
Hade inga badgäster utom...

utom en väääldigt otrevlig badjävel som inte ville lämna oss....
 
ha ha, lite rolig var han allt: - Gör ni alltid så mysigt här på fredagskvällarna?
Det gör de inte på de andra badhusen jag besöker... (för er som undrar -
han jobbar oxå där...annars!)
 
  
Malko,       Badgästen som ville ha alla ringarna...   jag tände ljusen

Dukade och gjorde fint...

och mysigt!

ingredienser till bastun

spöke hälsade på oss, dörren stängde sej självt ordentligt och oförklarligt!

man svettas bra på detta arbetspasset !!!!

efter....hur gör vi nu då???

brickan med matrester mitt i bassängen....
Fast såklart fick vi ordning på det oxå

Slutade 23.56

Hemma fick jag ett litet spel för ALLT stod kvar framme efter de andras
kvällsmat. När jag lämnade huset på eftermiddagen var dethelt rensat
och snyggt. Satte igång diskmaskinen, plockade undan fixade med tvätt
och larmade bra trots att de andra redan gått och lagt sej.
När jag var klar att lägga ej fick Christer en sån blåsning av mej att han bara
vände sej om och inte sa ett ljud...
Blev tvungen att läsa en stund för att  lugna ner mej...


Lång men trevlig dag!  puss och kram  L8

Kommentera här: