0

Utmaningar

Nästa veckas utmaningar:

1. Komma i mina skinnbyxor på lördag.
2. Gå 4000-stegsrunda tidigt med Tekla
     varje morgon innan något annat!
3. Gå minst 10000 steg varje dag.
4. Följa mitt schema som jag satt upp.
5. Ta ett ordentligt snack med min bank!!!
6. Hinna med att simma,springa och gymma
    som egen-träning.
7.Sätta igång mitt pensionssparande(som läget är nu tror jag
   att jag kommer att få ut 700kr i månaden...),
   gäller att stanna hos Christer annars!!
   Äh det hade jag tänkt göra ändå.
8. Göra kvällsmat minst en kväll denna veckan.
9. Träna in lite nytt till passen
10. Vara sansad, effektiv (följa planeringen)och inte stressad.

Om jag klarar detta är jag värd en helkroppsmassage veckan efter!


Vilka utmaningar har ni?

Tack och gonatt  puss och kram  L8

Kommentera här: