0

Nöjd

Ja, jag är så nöjd med min dag, fastän jag nästan
bara har städat. Först fick gymmet en ordentlig
städning t.o.m under löpbanden, skyltade om i fönstren.

syns inte så tydligt, men det hänger lite kloka ord...
Mycket plock som jag fick undan innan jag gick hem till Tekla och för att äta.
Tillbaka vid 14, städade vidare och fixade lite till.
Gick hem tog bilen och Dana,körde till Åstorp hämtade Fanny och
körde dem till Sporthallen.
Visade sej att träningen var inställd pga brottningsmatcher.
Tog med tjejerna till OJ för att handla kvällsmat: Fondue.
Köpte lite annat oxå innan vi körde hem, lastade av och jag
körde (!) vidare till gymmet.
Höll skumbox-pass, så svetten lacka!
Krya på Er ni som inte kunde komma i kväll!
Snabbt hem igen för att äta med familjen (Fanny är nästan en i familjen nu).
Gick tillbaka till gymmet för att fixa lite till med tvätten och sola.
Stängde ner hela när jag gick därifrån.
Hemma tog jag tag i diskbänken och toaletterna.
Packade lite till morgondagen och tog en sista runda med Tekla i regnet.
13834 steg skriver jag in under mitt namn.... en bra dag!
Till mitt försvar vill jag säga att jag inte har masserat idag,
för då samlar man inte steg!

Det enda jag missade som stod på min "To Do- lista" idag var att dölja
de grå stråna.
Ja ja, jag börjar väl bli gammal då.....

Ha en skön natt och må väl!
L8

Kommentera här: