0

Skolavslutning i kyrkan



Även denna morgonen vaknade jag ett sms...
Idag var det Ann som var på hugget! Jag låg i sängen,'
men var snabbt ute och gick morgonrundan!
Frukost,dusch, väcka familjen,blogga och locka hår
min vackra dotter i klänning!!
Rasmus gick upp tidigt och följde med till sitt sommarjobb.
Sedan var det dags för skolavslutningen i Kvidinge kyrka.

Flaggan först

Malin,Jolina och Miamaria

Torben

Ronja ,Ellen m.fl

Emilia

Evelina

Carl och min fina kille Lucas

Kvidinge kyrka är fantastiskt vacker, och jag hoppas verkligen att
vi får behålla traditionen med skolavslutningen där.... varför ska vi
plocka bort våra fina traditioner, passa på att utnyttja dessa vackra
lokaler när vi kan!!

ett sätt att hålla honom lugn i kyrkan kanske...?

Båda fyrorna sjöng för oss tillsammans först "Raindrops and..."
från Sound of Music

sedan Cotton fields

Rektorn Inger sa som vanligt:
"Härmed förklarar jag läsåret 2010/2011 för avslutat"




Samling i klassrummet

Alla elever fick vars en glass

Fröken Ingela fick "kunskapens frukt"

och en smultronplanta
Lucas var inte speciellt glad, undrade vad han skulle hitta på i alla veckor.
Det kommer att hända mycket i sommar men inget han ville eller
kunde ta till sej, så när Dana kom hem efter sin avslutning från
Björnekulla så satte vi oss och titta på Trassel.

Ett rolig och söt film om Rapunzel

Ett skönt sommarlov för alla i Kvidinge och alla andra oxå!
L8

Kommentera här: