1

61 dagar

Jag tänkte att ni skulle få följa mej (och väldigt gärna hänga på!!!)
under uppladdningen till springtime (ni hängde ju inte med på
vårruset...), den 14 maj.
Det är 61 dagar dit och jag kommer att lägga upp min mat,
min träning och antal steg, kalorier från de tuffare passen och
sist men inte minst hur långt och under vilken tid jag springer.

Tyvärr är jag väldigt låg just nu så jag behöver något nytt och roligt
att focusera på, och hoppas jag kan ännu en gång få igång uppåt
spiralen
med träning, energi och glädje så att problemen blir
lättare att hantera.
Jag VET ju att det fungerar, men det är tungt att dra igång "snurran".

Mina mål är att :
1. dricka och äta rätt -fiber,vatten,inget godis el.läsk men frukt och grönt.
2. gå minst 12000 steg/dag
3. bränna 3000 kalorier/vecka
4. springa tre gånger/vecka - börja väldigt kort och lätt
5.dessutom ska jag storstäda mitt hus - det behövs mer än väl!!
6.planera framtiden för gymmet.

Överallt finns det, står det, och andas det:

JUST DO IT
Få mer gjort - gör det nu
Gör det du borde
Vad väntar du på?
Om du väntar för länge riskerar du stå kvar på ett ben...

Ja, vilka hänger på?
Ha ha, jag har taggat igång mej själv nu - det är bra!


Sköt om Er !  L8

Kommentarer:

1 Linda H:

skriven

Tyckte du verkade taggad idag!:)

Bara se till att få lite mer spinn på spiralen, så e du snart uppåt igen..

Tack för ett svettigt pass, kram!!

Kommentera här: