1

Äntligen!

Jag vet inte vilket jag föredrar (eller om det bara är vid
olika tillfällen) att livet är som en berg-och dalbana eller
som en studsmatta, eller som att hoppa ner från en bro.
Jag vet inte hur mycket man orsakar själv och hur
mycket omgivningen styr...
Själv känner jag mest som i en storm !
Det snurrar fort som bara den och jag kan (kände att jag inte kunde)
inte styra mycket av det. Tack och lov så kan man ta  sej ur
och få det lite bättre.
Ja  det här blev inte alls flummigt eller rörigt...ha ha!!

Vad jag vill säga att vi har kommit fram till en lösning som känns bra,
är inte helt säker på att det är rätt men det vet man ju aldrig
förrän efteråt, eller hur!
Jag tror såklart att detta blev det bästa och kommer att jobba utifrån det !
-Hårt och mycket !

Fick(tog) en skön skogsrunda med Tekla direkt på morgonen,
rensade huvudet innan dagens alla sysslor och jobb.

På väg upp, mycket energi, glädje och svett!!
Nu kör vi så det ryker!!!

Ha en underbar dag i solen - ut och njut om ni kan!!    L8

Kommentarer:

1 Supermusen:

skriven

Jag blir galen om jag inte får veta vad som händer snart. Det är en blogg inte en spännande deckare på tv! Puss, hoppas det blir bra vad det än är

Kommentera här: