0

ängelholm

Det blev ingen löptur men väl en promenad med Tekla innan jag körde
och jobba på badhuset.

Hela förmiddagen satt jag och fyllde i lista med namn och nummer till
babyfotograferingen. Sedan var det som vanligt under dagen, slutade
16.30, då jag snabbt körde hem och bytade bil. Mötte detta då:



och inte på grund av parkour utan fotbollen....ELLER HUR!
Spräckt ögonlocket, men han har inte ont i alla fall och det är ju snyggt
med ärr...
Körde till Ängelholm och Kungsgårdsskolan där F16 spelade innebandy.

Frida som bytat från Åstorp till Ängelholm och Dana kvar i Åkibs

Tyvärr förlorade våra med 4-1, tror det var ett rättvist resultat,
trots att jag bara såg de två sista perioderna.
Har förstått att de har lite problem i laget och det påverkar spelet såklart.

På hemvägen körde vi inom McD och köpte mat till Lucas, pommes
till Dana och jag behövde en kaffe!

Kommentera här: