0

Nya brillor!

Vilken fantastiskt vacker morgon!! Man blir ju så lycklig bara av det!!

På väg  mot åsen...

och mot gropen,
där jag gav sex stycken massager i under morgon och förmiddag.
Därefter hämtade jag lite saker hemma och körde till Klippan.
Först, hämtade jag mina nya glasögon

nytt märke(?), DSQUARED - de kom i en fin låda

jag tycker de är skitläckra i färgen  brun-lila... kan ha dem till mesta!

Efter det gick jag till banken och lämnade in lite pengar,
vägde en del med mynten...
Vidare till Storköpet för att handla lite mat och en STOR burk Nutella till
barnen - jag behöver lite pluspoäng från dem nu när jag inte gjorde
kvällsmat till dem igår kväll.... iheller....

Hem och hämtade upp Tekla och vi körde upp på åsen för en
snabbrunda i skogen, men vi vågade inte ...

två startskyltar,
en hästtransport och fler skyltar på andra hållet.
Tänk om vi hade startat - då vet man inte var vi hade hamnat...
och tänk om vi hade vunnit utan att veta om det!!
Nä, vi körde ner igen till grusgraven där hon fick springa av sej lite.

äntligen de underbara höstfärgerna!
Nu har jag ätit min lunch och ska ta tag i städningen och
gräsklippningen.

Ha en fortsatt skön dag!!











Här kommer det då :

jag trivs redan bra med dem,förutom att jag blir snurrig...

Kommentera här: