3

sympati

Det blev varken bad eller film- det blev

 kortspel med Lucas!
Lärde honom "Sympati", en tvåmans-patiens som jag spelade MYCKET
med min farmor och farfar efter skolan när jag växte upp.
Ett bra och lagom tidsfördriv, kul att föra det vidare MEN....
Lucas vann!!??? Hur gickdet till??? Ja, det var väl för jag lät honom vinna
... eller?  Vi har haft en mysig kväll och nu tänker jag sova några timmar
innan jag ska vara fylle-chaffis.

En god natt på er alla!!    puss puss  L8

Rasmus vi tar gärna med småtjejerna för vi kommer att slå er STORT ändå!!
Jolina- tjejerna är vassa.....

Tina - vi VET vad som krävs, det är inte så lätt för dem som försöker....

Kommentarer:

1 Lucas:

skriven

Nej det är jag som har skills! Lucas

2 Caroline :

skriven

Hej
Äntligen hittade jag någon som verkar kunna reglerna för sympati. Jag har liksom du spelat detta med min farmor o farfar o skulle vilja lära mina barn detta. Problemet är att jag inte riktigt kommer ihåg hur man gör? Har du möjlighet att förklara detta då det verkar var få som vet.

Svar: Hej, nu ligger sympatireglerna på bloggen och om något är oklart. Är det bara att fråga igen. Lycka till! /L8
Lotta Henrysson

3 Anonym:

skriven

Hej
Har du möjlighet att skicka reglerna till sympati?
Tusen tack

Svar: Hej, nu ligger sympatireglerna på bloggen och om något är oklart. Är det bara att fråga igen. Lycka till! /L8
Lotta Henrysson

Kommentera här: