1

höst- och vinterplaner

Igår när jag satt och väntade på att tjejerna värmde upp innan
matchen så försökte jag skissa upp min höst/vinterplaner.
Dels alla redan uppbokade helger (alla utom två i december!),
och dels vad jag vill ha ut av mej själv, arbete och lite utmaningar:


Arbete: (fortfarande inte klart)
* Förmodligen blir det 100% på badhuset fram till 1 dec.
  Schemat är lagt så att jag kan fortsätta med mina massager på
* Företagen varje torsdag och fredag förmiddag, och jag kommer att
  vara ledig vissa kvällar så att jag kan peppa Lucas med hans läxor och
  massera de kunder som kommer hem och får massage hos mej.

Efter så många år som jag masserat vet jag att många människor kommer
att behöva massage under hösten/vintern efter  en så dålig sommar,
så i december ska jag bara massera.

Privat:
* Överleva ! Det kommer att bli tufft men inget jag inte klarar...
* Dessutom ska jag arbeta tillbaka muskler och mindre % fett på kroppen.
* Lagt klart mina stenar i rabatten och slängt på tippen allt från bygge
   och annat skräp som ligger nu.
* Fått Lucas att ta tag i sina läxor och fått igång hans läsning
   och skrivning igen. 
* Storstäda hus och hem under december för att vi ska (jag vet att man
   kan fira utan storstädat hus - men jag vill!!) kunna fira jul här hemma i år.


Höstens utmaningar:
* Lucas läxläsning och skola
* Hitta ett jobb till mej från januari 2012 och många år framåt som kan
   fungera för mej och min familj och som ger mej bra utmaningar
   och bra arbetstider.
 
111201: fysiskt i form igen
111223: städat och en massa julmat lagad och ligger i frysen!
120109: börjar jag mitt nya jobb!

Jag tänker belöna mej själv med en bastuspecial på badet,
en fredadskväll i januari - den som vill hänga på - hör av er
(krävs åtta personer tror jag)
Några massager och några kvällar ute och dansa under hösten.

Har ni gjort era listor? Dela gärna med er!!


Må väl och träna rätt !  L8

Kommentarer:

1 Marie:

skriven

Blev imponerad av din lista

Här kommer min



Innebandy varje helg till 10 mars 2012

Ego tid vecka 8 2012

tar dagen som den kommer några år till och bara njuter av nuet



Kram på dig



Marie

Kommentera här: