0

En romb och en hårspray, en romb och en hårspray, en romb och en hårspray, en romb

Christer var uppe nästan lika tidigt som jag var på morgonen.
Han skulle köra till Vallentuna med Björn och Sebastian och jag
skulle till jobbet. Tekla fick sin runda, jag fick min frukost och sen iväg.
Började med det jag inte "redat ut" på fredagseftermiddagen, och
sedan bytacde jag om till en dag ute i produktionen. Först packade jag
tillsammans med Marcus (som med jämna mellanrum sprang ut och kräktes...)
och Danne. Tre pallar med spray och torrshampo. Gick in och fortsatte på kontoret
en stund och sedan blev jag inplockade i produktionen igen,
men denna gången behövdes jag till att klistra på etiketter och romber
på kartongerna som ska packas senare. Under middagen gick jag
enkel-rundan lugnt tillsammans med Sussie, Pernilla och Zack.

nästan alla satte jag två etiketter på...
När alla var klara gick jag in på kontoret igen och fortsatte mitt arbete där.
Satt nästan en timme över och hann ändå inte riktigt bli färdig.
Hem och åt en mellanmålskeso, gick igenom combaten. Ungarna åt
pestopasta-rester. Körde till klippan och höll ett mindre bra
combatpass. Vet inte vad som hände men ett par gånger var det totalt väck
..koreografin alltså... Men jag lovar det ingen som gick torr därifrån
vi svettades alldeles tillräckligt ändå! Skönt var det!
Hemma åt jag rester och hann knappt doppa rumpan innan det var dags
för Teklas kvällsrunda och min steg-jakt
att köra till Åstorp för att hämta Dana och Jonna som inte hade tränat
med väl tittat på innebandymatchmellan damlag och pojklag.

Hemma igen så gick jag raka vägen upp och borsta tänderna och kröp ner i sängen.
Väldigt trött! Och inte mycket till steg blev det heller under dagen - inte nöjd!!
MEN jag kommer tillbaka med nya tag och  nya steg....


puss puss L8

Kommentera här: