0

Kiss Kiss Bang Bang

Idag söndagen den 6/5 tog jag sovmorgon! och sov till 9.30
(vi gick ju trots allt och la oss 02.30), kände mej väldigt pigg
och inte dagen efter alls! Åt frukost tillsammans med Christer
och sedan körde jag till jobbet för att lägga in beställningar.
Jobbade mellan 11 och 16, sedan körde jag hem "vilade till mej"
en stund innan vi åt kyckling till kvällsmat. Känns väldigt tomt i huset
med "bara" Lucas hemma och de andra två kommer inte hem förrän
måndag kväll.
Efter maten kollade vi film:
"Kiss Kiss Bang Bang"

en lagom actionsrulle

Nu har jag bloggat för dagen och planerar ett tidigt
sänggående. Lagom trött efter helgen festerna och jobbet.


Vill oxå säga att jag blir glad och smickrad av Er
Marie och Supermusen, och jag ska försöka bli bättre
(sämre går ju knappt!) och blogga igen - saknar det lite själv!


Sköt om er, så hörs vi i morgon igen!!

puss puss  /L8

Kommentera här: