0

Fisk och Vilt-butiken

Upp i "vanlig tid" för att gå 3 km rundan med Tekla, när jag kom
tillbaka hem stod Christer och strök skjortor!!  05.30 på morgonen!
Tydligen missade jag att stänga av mitt larm så han vakande och gick upp.
Körde tillsammans till jobbet, fullt upp även idag!
Sebastian, Christer och jag lunchade på Fisk & Vilt 

Fantastiskt god kalkon och den godaste potatisgratäng jag någonsin ätit!
Tillbaka och kämpade med papper, mail och telefonsamtal tills klockan 17.45.
Borde fotat mittpappers-kaos på skrivbordet och när Becke kom in i eftermiddags
och skulle lämna fler papper och han var lite osäker på var i koaset han skulle
lägga det så tyckte jag I som i Inleveranser var ett bra ställe...
Christer tog skåpbils Opeln hem medan jag tog hans bil till Åstorp för
att hämta upp Dana och Cornelia Nilsson från skolan ( de hade bakat
för att sälja till klassresa.) Tog ett äpple och sedan la jag mej några minuter
på soffan och blunda... Med ett ryck for jag upp och bytade om till träningskläder
och åkte med Lena till Klippan för ett enormt svettigt pass i källaren.

Grymma Martina var som vanligt instruktör

Ironcross

en väldigt svettig och trött L8

Hemma igen åt jag tacorester och sate mej här. Rasmus är hos Karro,
Dana är i hallen och Lucas är på sitt rum, efter ännu en tuff dag på skolan...
Det är inte lätt för en tolvåring att förstå vuxna som oxå uppför sej som tolv-
åringar (på ett tjurigt och tramsigt sätt!!!)  Men men, det är bara ett par
månader till och vi ser fram emot när han ska börja på Björnekulla skolan.

Tror Christer smög in till Dennis, jag tänker gå
ut med Tekla och sen i säng.

Ha en god natt - för det tänker jag!

I morgon blir en bra dag! och sen är det helg!!!

Puss och Kram  /L8

Kommentera här: