0

Bakken

Innan semestern var vi på Bakken med jobbet....
Jag skulle poiat på kvällen på ett bröllop, så jag följde bara med under eftermiddagen/förkvällen.
Pernilla och jag tog tåget och båten hem långt innan de andra för att jag skulle vara i lagom tid till mörkret....
Giget blev avbokat när vi satt på båten och då var det fortfarande ljust ute, men gästerna var på väg från bröllopet då...?? Hur bra blir det med eldshow när det inte är mörkt runt omkring? Ja ja jag körde hem  Pernilla, hämta Dana med kompisar i Åstorp och på natten hämtade jag upp Christer, Becke och Hisse som alla tre gått vilse till p-platsen på Bakken och kunde knappt hitta till tåget.... Gjorde vad jag kunde med att lotsa Christer på telefon och sedan hämtade jag dem på Knutan , körde hem Hisse till Eket och Becke till Torggatan.
Christer och jag var i säng vid 03.30-04...

Kommentera här: