0

SOA

 
Upp i vanlig tid men fick en stund över på morgonen när jag kom på att jag inte började 06.30 ....
8 st massager under förmiddagen på Aerosol i Eket
På eftermiddagen stod jag i produktionen och fyllde silikonspray (liite halt och händer och skor sedan...)
Slutade 16, hem och plockade upp Tekla rastade henne i grusgraven. Bytade om kläder till träningskläder,
inom simhallen för att hämta skor och musik sedan körde jag till Röstånga och Odengården där jag höll ett combatpass för ett gäng från Eslöv. De kom dit oombytta, visste inte vad de skulle göra, och ville inte svettas...
Började med ca 30st och slutade med 5-6st.... med de var väldigt glada och nöjda:) Jag gjorde mitt bästa av det och är rätt så nöjd ändå, tror att de som var med var nöjda också.
 
Hem och åt medan vi tittade på SOA, längesedan sist nu. Har fastnat för den serien undra varför...;)  Fast han är ju mycket snyggare utan tröja...
 
Duschade och kröp ner i sängen. Har ju nattpass nu för tiden med att servera kylklampar till Danas knä, efter op.
puss och kram /L8 ♥
 
 
 

Kommentera här: