0

DET ÄR HÖG TID!

 
Så här är det nu.
Jag väger mer nu än jag gjorde när jag väntade barnen... INTE SÅ NÖJD MED DET!!!
Trodde i min enfald att det skulle räcka att plocka bort allt godis, läsk, öl och annat onyttigt
OCH att träna lite mer. Men det har inte hjälpt ett dugg för jag har inte gått ner ett gram sedan nyårsafton,
alltså inte ett enda litet gram! Tappade sugen när jag såg det och frossade en del när vi var på Lalandia.
Tyvärr tror jag att jag att det är hormonerna som spökar i min kropp som påverkar det en hel del
- men aldrig att de ska få vinna!!
Med tips från "4 AWESOME LADIES" så har jag nu gett mej på en deff-kur som jag ska hålla strikt i 14 dagar (har redan fuskat med kokt ägg istället för fisk i går kväll) och gå 50km och 700 situps extra varje vecka tills jag är nöjd och känner mej som folk igen! Funkar det så kommer jag att lägga ut "menyn" om  någon skulle vilja prova det en runda också. Jag har mitt mål och jag ska se till att lyckas! Har tagit en "före" bild men lägger inte ut den för än jag har min "efter" bild!
För precis tjugo år sedan, i Västindien...
För fyra år sedan...
Såhär vill jag se ut om några månader....
Det här är slutmålet! Det enda som kan stoppa det, är att klänningen är för tung att ha med i en resväska...;)
Sanningen!!
Nu kör jag så det ryker!! /L8 <3

Kommentera här: