0

Coaching

em-rast-promenaden...
Idag blev det inte många foton tagna.
Tog sovmorgon, och herregud den varade ända till efter lunch! Var inte kapabell att bli pigg och förmodligen var det för jag missade morgonrundan. Dessutom så lunchade jag och Malin sushi (i klassrummet), så det blev ingen rask promenad då heller. 
Sofie följde inte med idag så jag körde själv i regnet, men väl i Halmstad blev vädret helt ok.
Vi hade Kommunikation med Isabell, med en hel del coaching uppgifter. Superspännande!
Trots att det målet jag strävar efter under lektionerna (ja naturligtvis även i verkligheten) har jag använt mej av nu många gånger och ändå så hittade jag inte en, utan två en nya infallsvinklar idag under coaching-processerna. Häftigt! Fick det i läxa att jag skulle hålla en sådan coaching-process med någon i familjen... Hade redan skickat till Rasmus att han skulle ha ett mål  klart när jag kom hem... Nä, jag har inga mål just nu :( Dana då? -Nä, va ska jag ha för mål?
Någon annan familj eller icke familj som har ett mål och som skulle vilja bli coachad?? :) Hör av er!!
Ska vara klart till den 4/11.
 
Förresten, igår (Förlåt- du vet ju vem du är;)) fick jag ett sms av en kär vän, där hen skrev:
 
Har du ngn massage tid idag eller i morgon? Min sambo har fått nackskott!
 
...oh vad det bubblade i mej och som jag skrattade, tyckte det var hur roligt som helst!!
efter en stund kom det (utan att jag hann skicka tillbaks):
 
Nackspärr skulle det va! :)
 
Nackskott?? Då hjälper nog inte lite massage ..  ;)
 
Ikväll har Lucas varit på Väla med tjejgänget, Dana tränar fotboll och ska kolla innebandy efteråt. Christer kollar fotboll - Eskilsminne(?) och är hemma senare ikväll. Rasmus? Ja, han utan mål... har jag inte ens sett idag.  
Imorgon är det hemmastudie dag och den är redan fullbokad!
Sköt om er så hörs vi imorgon! 
Hör gärna av er om massage och coaching :)

Kommentera här: