0

KLAR!

Efter morgonpromenaden, simning med Lena ,1100m, 
Körde till Halmstad och hade Dokumentation med Sara, en jätteförkyld Sara...
fm-rasts-promenaden 1km, 10min.
Lunch: Keso och tonfisk, innan lunchpromenaden....
Måndagsbilden (fast det blev på tisdagen) i parken

Väldigt dryg dag i skolan. Sara pratar tyst i vanliga fall idag gick det knappt att höra henne och projektorn är fortfarande inte uppsatt i taket, vilket gör att vi inte kan tyda vad powerpointen vill visa.
Jag var inte så nöjd med dagen i skolan....
Sov 15 min på soffan innan jag byttade om till springkläder, kopplade Tekla och sprang mina 7km!
Jaja hon var liiite före mej....
Jag blev väldigt glad och stolt när det kom en bil och körde om oss och fastän Tekla var långt före mej (lyssande på boken så jag hörde inte bilen), så satte hon sej i vägrenen och väntade på att bilen kört förbi.
Regn, blåst, svettigt under regnjackan, MEN... jag gjorde det!
"Beställt" (bett) kvällsmat av Christer, som var lagom tills jag kom hem.
Åt, duschade och sedan satte jag mej framför datorn. 
Trots mycket vånda under dagen så äntligen släppte de oc jag skrev...och jag skrev... och till sist var mina fyra(3½) sidor klara. Renskrev, rättade stavfel, läste det några gånger till, bad Christer läsa det, bad Rasmus läsa det och när vi alla tre var nöjda skickade jag in mitt livs första hemtentamen kl.23.05.
Dvs 25 timmar innan deadline.  Nu håller vi tummarna för att den blir godkänd oxå.
Tyvärr dröjer det innan vi får tillbaka dem, fast med lite tur är de rättade till den 3/11.
Så nöjd med min dag! ... och när jag äntligen kröp ner 23.30 så slocknade jag rätt snabbt.

Kommentera här: