0

G och VG

 Tack systrar, men den klänningen fick tre chanser, nu får den vara...  ;)  <3
Christer tog "fakiren" till Sthlm och Vallentuna medan jag gick morgonrunda på 3km med Tekla.
Styrde upp lite hemma sedan körde jag till Åstorp och åkte sedan med Sofie till Halmstad.
KBT denna dagen, och det blev lite mer givande men fortfarande rörigt....
Måndagens allébild
Vi slutade 14.30, väntade till 15.30 sedan fick vi reda på vad vi fått i betyg efter förra terminens tentor.
G i psykologi (väntat för jag  gjorde inte/hann inte göra VG-frågorna på tentan) och ett VG i socialpedagogiken. 
1 G och 3 VG än så länge då...
Åkte hem, handlade mat på OJ, hem och lagade
Morgans kräftor till förrätt ...
och japansk wok till huvudrätt.
Övningskörde med Dana till Klippan (hos sover hos Billy i natt) och sedan hem för att springa....
 Näe, det gick inte utan jag kollade med Lena och sedan gav hon, jag och Tekla oss ut på en timmes promenad.
måndagens promenader
En härlig dag! TACK!

Kommentera här: