0

Beskarunda

 
Nu kommer det många bilder.... Årets beskarunda
Tycke vår flaska var superläcker! OCH besken i, var supergod...
Samling på 1:a ställe VillaVidås
Leken..
plocka upp fem potatisar och ät två vindruvor genom tratten.
...och utan att ha tränat innan!
vår mat....
Skål!
Vidare till Linnégatan
Deras bidrag..
och lek
Tillbaka till S.Järnvägsgatan
Tyvärr var Eva sjuk och hemma, men Dennis han hade fixat till det bra i garaget!
Dennis dryckesbidrag talar vi inte om...   men skrattade, det gjorde vi - MYCKET!
Leken - skala längsta skalet...
jag var klart sämst på detta!!
På N. Järnvägsgatan...
God mat och....
mycket rolig lek!! Den bäst av alla lekar denna kvällen, tror jag vi alla var överens om!
Hahaha - jag kommer inte ihåg hur deras besk var..... Men det är också det fjärde stället vi var på ...;)
Rundade Gunnars hus ch kom hem till Tommy och Ylva.
Bra betyg på denna, tror jag!
Liknande lek som Dennis hade....
Jag var sämst här också, så inte ens med skalare kunde jag göra ett långt skal...
God mat och många skratt!
Tack Ylva & Tommy
Tack alla för en mycket trevlig kväll!
Vet fortfarande inte vem som vann och vem som kom sist och ska ha det nästa år...

Kommentera här: