0

KBT-handledning

 
 
 
 
En kortrnda med Tekla innan jag körde till Åstorp och äkte med Sofie till Halmstad
Höst även där.
Vi hade KBT-handledning i 1,5h. Åkte hem och ändrade mina planer.
Rökt lax rester med keso till lunch
Christer kom hem efter att ha köpt ett hus på förmiddagen och år lunch, jobbade en stund och sedan gick vi Maglabyrundan med Tekla
Fantastiskt vackert!
Det var en hel del skogning där och bruntsläte från  hjortarna så det blev med koppel på hela rundan.
Bloggade lite innan vi körde till
 Björnekulla skolan och ännu ett möte där, denna gången även med rektorn....blir trött, ledsen och nästan uppgiven.
Från Åstorp direkt till Klippan och till Place4Nails
Såhär blev mina naglar denna gången och jag är supernöjd både med färger, glitter och längd och form!
Tack Nina! @Place4Nails
 
Hemma så åt vi blodkorv till kvällsmat innan två trötta föräldrar hamnade i soffan och tittade klart på serien The Fall. Den har varit bra och lite lagom spännande (har sovit en del till den också såklart!)
Satte igång både disk- och tvättmaskin innan vi la oss och jag läste en hel del i Mia T-boken.

Kommentera här: