0

Födelsedag

Tidig grå morgon
 
finare kväll med 5km löpning
Christer och jag körde tillsammans för att leta upp present till Per. Vi hittade till slut det vi letade efter.
Onsdag den 27/7 Pers födelsedag!
Fick ett mms av pappa där han själv tyckte han var en trensetter.....  Jag håller inte med honom riktigt
inom ellis för att köpa blommor till Britt-Marie
och ett kort till Per
Boxningen var inställd men min tid hos Andreas var kvar så jag körde till Helsigborg
Fin foajé, tyvärr ingen som sköter om de stora fina växterna där bara.
Nya droppar och hoppas de hjälper lika bra som de andra (önskar bara att det gick fortare att få ordning
på skiten!!)
Körde därifrån och direkt hem tll Britt-Marie och Per där Christer, Rasmus, Lucas, Gittan och Inge var.
Åt lite drack ett glas vin , pratade och sedan körde jag hem i lagom tid för att få den sömn jag behöver nu för tiden.

Kommentera här: