0

Fest för Ann

 
 
Paul hade fixat till hur mycket om helst och delat ut uppgifter efter hand till de flesta, och tillsammans hade killarna fixat till en ordentlig festmåltid till oss alla!
 
Anns käre svåger hade köpt present i Oslo som han precis kommit hem från(SprayMaster hade kick off på Oslo-båten) och som han berättade -När jag köpte den var jag inte helt nykter och tyckte då att det var en kanon idé. När jag nyktrat tyckte jag inte att det var en lika bra idé, men nu känner jag att det var nog rätt så bra ändå...
Underbara Mark!!
Gick bra att ha som vinkork också!
Christer stod för snapsvisorna och de blev lite bättre med helium!
Brorsan höll till syrran!
Stort tack till Alla och främst till Paul som ordnade detta för sin Ann!
Fantastiskt rolig fest och jag t.o.m  var med och dubbelbuggade! Skitkul!

Kommentera här: