0

Måndag v.1 2016

Nytt år, ny vecka, nya utmaningar som jag längtar efter!!  Det här blir det bästa året för mej!
Det började lite senare än jag hoppats på för att jag kom i säng sent och upp sent... men en morgonrunda med Tekla blev det. Vacker himmel och flera grader kallt ute!
Fixade till mig och körde själv till Halmstad, Sofie var hemma och sjuk. Lyssnade om igen på @fredrikeklund,
tycker att det är en otroligt peppande och inspirerande bok!
...från bilen...
fm...
lunch....
till bilen..    många promenader blev det
Inom Mellbystrand och handlade mat. Tankade gas i Ängelholm och....
solade i Klippan.
Lagade mat tillsammans med Christer (som stod på löpbandet när jag kom hem)
kotlett, kokt potatis och löksås
Dessa två böckerna kom med posten idag, Jag har lyssnat två gånger  på Tobias Schildfat bok.
Önskar att min familj och många andra kommer att läsa den. Så båda böckerna var till Christer.
KBT och om specifik fobi försöka läsa igenom en bok om det nu...
Dana är i Göteborg och kollar Gothia med vänner har bara hört att de fått p-bot än så länge...
Brasan är igång så jag kryper ner i soffan hos Christer och läser KBTn.
Sköt om er!

Kommentera här: