0

Ledig dag

En ledig dag från jobbet, vi ska bara praktisera 25-30h/v, för att sedan jobba med examensarbetet.
Kom upp tidigt denna dagen också  och det känns så bra när jag hinner få undan en massa hemmasysslor innan resten av dagen tar fart. Pw med Tekla, disk och tvätt sedan körde jag Dana till skolan och direkt därifrån till Hyllinge och handla mat. Från Hyllinge till Helsingborg....
sniglar till kvällen.
 
...men tog fel påfart och fick backa upp igen! Tack och lov var där inga andra bilar.
Körde in till stan och fikade med Luis. Tack Luis för fika och trevligt sällskap!
Körde hem och städade huset innan jag hämtade Dana på gymmet, och sedan körde vi till Väla. Systemet för vin till kvällen, Coop fr lite mer mat och sedan till 
XXL för lite kläder
Dana tyckte hon skulle vara en insekt!
...och lås till min cykel,om det blir läge att cykla till jobbet någon dag.
Familia för apoteket och en fika på EspressoHouse
Hemma igen så städade jag lite till innan jag bytte om till träningskläder för boxning
ännu ett härligt svettigt pass med mjölksyra i axlarna, tillsammans med goa syster.
Dana tejpade min fotled innan jag körde iväg, det var till stor nytta och jag kunde tom springa lite lätt, med tejpen var inte svett-tålig!
Efter träningen körde jag hem i full fart!

Kommentera här: