0

Trädgårdsskötsel och Outlander

Efter frukost  klippte jag gräset - välbehövligt!
Sedan gav jag mig på Buxbomshäcken, det har ine blivit gjort på något år nu så det var också välbehövligt!
Kommer ihåg att morfar lärde mig att den skulle klippas "i första nedan i i Augusti"... tror det är omkring 24 Augusti (när man klipper ner Malörten), men det fick bli nu istället!
Märkliga insekter vi har i vår trädgård - fast inte längre..
lite misshandlad efter vi fick ditsatt värmepumpen
Nöjd med resultatet och väldigt skakiga händer efteråt!
Plocka bort en del av linden också
Grillade oxkött och drack vatten till kvällsmat tillsammans med Dana och Lucas
De två gick upp och började bygga tv-bänken som Dana köpt på IKEA under dagen.
Jag bakade äpplakaka i micron! Inte knaprig men fullt ätbar
Hittade en serie på Netflix baserad på en bok somjag läste för 16 år sedan, när jag väntade Lucas och
som jag älskade då! Såg tre avsnitt och nästan samma känsla som när jag läste :)
Danas nya tv-skåp.
Emil Dahlin kom och hälsade på en stund -alltid lika kul att träffa honom och nu var det länge sedan sist!

Kommentera här: