0

Knääää

Sista dagen i Hasslarp! Saleh och Fatima kom med caesarsallad till oss som vi alla lunchade ihop. Det är en jobbig känsla att lämna ett ställe, även om man ser fram emot att gå vidare.
Fick en fin höstbukett av dem. 
När jag slutat körde jag bortom maxi och handlade. Gick igenom passet och tränade in en ny låt till BC77.
Några av kvällens deltagare
Instruktören...?
...som smällde sitt knä i andra låten, vridning/hopp/kick och det tvingade till och jag kände att något släppte inne i knät. Behöll micken och Kattis fick komma fram och visa medan jag pratade/ropade/skrek i micken. Ansträngande att INTE vara med, och var gång jag gav efter fick jag lida efteråt... note to self: skaffa dauerbindor och lägg i receptionen!! 
Christer och Dana fick komma och hämta bilen och mig....
Tur i oturen att jag skadade mig på nya jobbet...

Kommentera här: